söndag, januari 22, 2006

Nattens dröm

Jag har två återkommande drömmar.
Den ena handlar om att jag glömmer min handväska
någonstans och sedan letar förtvivlat efter den...

Den andra är att jag bor på ett hotell - olika i varje dröm
och jag inte hittar tillbaka till mitt rum. Det delar jag
ofta med andra (jag avskyr att dela rum..). Virrar
omkring hejdlöst i korridorer, genom andra rum, upp
och nedför trappor.
Den här natten lyckades jag med att BÅDE tappa
bort handväskan OCH gå vilse....
Någon som är bra på drömtydning?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha!
Jag tror inte du vill veta om mina 'leta,leta,aldrig kommafram'-drömmar,blandat med damer hit och dit samt helt underbara surrealistiska miljöer/personer med drag av 'verkligheten'.

Dom kunde vara bra underlag för en Stephen King roman,eller film,för allt är i färg och 3-d och full 'sensurround'.

Knaprar du möjligen på typ Seloken?

Ha en bra dag med balansräkningarna!

Ge Pelle en GD!

gila sa...

Hehe - låter som Pelles fantastiska drömmar - de är nog inte heller ämnade för allmänheten :-))
Han knaprar Seloken, tror jag, bland alla andra piller han käkar till frukost.
Själv knaprar jag bara en 1/2 Temesta ibland när jag behöver komma i närheten av backen...
Jaja, det gäller att hålla balansen..

Ferlina sa...

Jag drömmer nästan aldrig, trots att jag knaprar Seloken.

Enda biverkning jag har märkt är att min migrän försvunnit. Inte så dumt faktiskt.