måndag, januari 30, 2006

Dagens nya svar

Uppgiften lyder:
Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter
du har och sedan utmana fem andra att göra detsamma och fortsätta kedjan.
De skall också bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande.


Tack Mimo!
Men det blir ju ett visst grubbel -egenheter? Jag?

Till te'et måste jag läsa DN's huvudbilaga,
och till första muggen kaffe Kulturdelen
och till nästa mugg kaffe Ekonomidelen.
Inte omvänt för då blir hela dagen fel...



Tidspessimist - är alltid rädd för att inte hinna.
Lyckades komma en dag för tidigt till en kurs t.om.

Måste alltid anteckna allt - överallt -listor
på listor - och ibland listor på listorna...

Måste alltid lösa korsord innan jag går i säng.


Måste läsa innan jag somnar hur sent det än är.

Skall jag skicka detta vidare? Känner ju inte så många bloggare!
OK!
Det får bli så här! Ni får skriva svaren här om ni vill..
Agneta
Anna och Sven-Arne
Lotta
Kajsa
Maryissa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! jag kan tyvärr inte anta utmaningen. Tiden......fattas mig men kanske kan du be någon annan denna gång? Jag vill inte förstöra något. Kram från en lite (för tillfället" virrig Lotta