söndag, januari 29, 2006

Dagens svar

Tack Ferlina för att jag slapp hitta på något själv idag :-)
Fyra jobb som jag har haft:
Bara fyra av dem? Reklamtecknare, markvärdinna,
flygbolagstjänstekvinna och redovisningskonsult

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Ingen aning - "The never ending story" kanske?
Fyra ställen där jag har bott:

Reftele, Värnamo, Stockholm och Tel Aviv
Fyra TV-program jag gillar:
På spåret, Antikrundan, Desperate Housewives och NCIS
Fyra ställen där jag varit på semester:
Israel, Florida, Sardinien och Estland
Fyra websiter jag besöker dagligen:
Ferlina, Tocnet, Mimo och min egen blogg såklart
Fyra av mina favoriträtter:
Pelles Pannbiff :-), scampi, avocadosallad och vaddå?
Fyra ställen där jag hellre skulle vilja vara just nu:
Spa, spa, spa och spa - ju lyxigare desto bättre...

3 kommentarer:

Ferlina sa...

Kul att du svarade!
Dina jobb verkar mycket intressantare än mina, åtminstone tre av dem. Och jag har faktiskt bara haft de fyra som jag räknar upp. Jag var lärare alldeles för länge.
Jag tyckte också det var svårt med filmerna.
Två gemensamma TV-program - god smak!
Jag har också varit i Israel och Estland - men inte i Florida.

gila sa...

Brydde mig inte om att ta upp sommarjobbet som diskplockerska på EPA i Värnamo eller som apelsindemonstratris för Jaffa i Norrköping en helg....
Hur stavas wives - viwes?
Och Florida är varmt och fuktigt - finns bättre ställen betydligt närmare! Men häftigt att ha varit i Amerika i alla fall :-)

Anonym sa...

Hej hopp Gila!
Idag får du tacka mig för nu får du en ny utmaning;)

Du hittar den här:
http://mimos.sacinom.com/blog/?p=286

*Kram!*