torsdag, januari 12, 2006

Dagens oro...

...har lättat nu!
Vi steg upp kl 5 i morse, och strax före kl 6 kramades vi
hej då.
Sedan har jag försökt att koncentrera mig på jobbet

så gott det gick. Ringde ett par gånger, men han
hade inte kommit från "Uppvaket".
19:30 ringde han äntligen.
Han ligger kvar på "U" men hade fått låna en telefon.
Hes, hungrig och lite omtöcknad.
Inkopplad i diverse slangaroch dropp,
så det är ingen risk att han rymmer!
Men allt hade gått bra och personalen är toppenfin!
Hoppas verkligen de släpper hem honom i morgon
och att han piggnar till fort så att han kan leka
med sina tåg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

det verkar ju ha gått bra då med operationen då han kan ringa och allt!!!!
kram Harriet

gila sa...

Jodå, nu ringde han igen och lät ganska pigg. Han tyckte allt har gått jättefint och inte alls den skräckupplevelse en del andra matat honom med!
Puuuuuh, så skönt det känns - nu skall jag sova gott i natt :-))

Ferlina sa...

Så skönt att det gick bra!

Det där med hesheten efter slangen i halsen hade jag glömt, synd att du påminde mig. ;^)

Jag blir antagligen kvar en vecka på KK efter min förestående operation - men det tycker jag är skööönt, som Stina på Saltkråkan, sa. Det är mycket jag måste lära mig och vänja mig vid, innan jag kan åka hem.

gila sa...

Du tar väl datorn med dig, så jag inte behöver sakna dig?
Pelle lyckades bita av en tand när de tog bort slangen, så se upp med det...
Men den reparationen kommer sjukhuset att ersätta - fast han måste ju gå till tandläkaren själv, förstås :-(

Ferlina sa...

"Du tar väl datorn med dig"

Lita på det!

Anonym sa...

Oh .. jag som inte visste att det
var dags. Så glad jag blir att det gått bra så här långt.

*kramisar*

Jernis