tisdag, juni 05, 2007

Dagens elände

Pelle har mått dåligt i flera veckor, återkommande ishias
och annat och varit så förtvivlat trött. Idag tog han äntligen
kontakt med KS och de ville ha in honom genast. Vi trodde
det var njurproblem, men det visade sig vara ett bråck på
stora kroppspulsådern. Så nu väntar han på kärlkirurgens
utlåtande. Det blir kanske operation redan i natt. Stackars
min älskade man som får gå igenom så mycket! Och jag
är så rädd, så rädd. Väntar på besked om vad som skall hända,
men det verkar inte som jag får veta mer i kväll. Tar med
mig telefonen till sängen. Sova blir svårt....

6/6 Pelle ligger kvar på KS och operationen blir senare i veckan.
Så nu skall en son hämta bilen på KS, köra hem och hämta mig
så åker vi upp och hälsar på Pelle!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar inte vara något slut på eländet för din Pelle:-(

Vem sjutton kan sova efter att ha läst detta?

Tankar och styrkekramar i mängder....håller alla tummar jag har för att allt ska gå bra!

/Agneta