fredag, november 04, 2005

Hur 17:on fungerar detta?

5 kommentarer:

gila sa...

Pjaa, hur gör jag nu då?

FewRuled sa...

Hahaha! De eviga frågorna; Hur gör jag nu? Och vad? Och varför? För vem?

Ladda med lite ångest, lite ilska, lite kärlek, lite inspiration (tidningar, böcker, filmer, vädret, andra bloggar, människor i din närhet). Sedan är det bara att skriva!
Lycka till.

Ferlina sa...

Bry dig inte om honom!
Klicka på GET YOUR OWN BLOG, därefter på NEW POSTS. Sedan kan du välja, om du ska skriva nytt eller redigera. Du kan ändra dina inställningar eller (i viss mån) i mallen. Det är inte svårt.

Jag har länkat till din hemsida nu men byter till bloggen, om du kommer igång med den.

gila sa...

Men jösses - är jag redan igång!
Trodde inte någon såg min stapplande försök...
Då är det väl bäst att jag försöker snygga till den då :-)

gila sa...

Testar och testar. Har bytt bild - blir det något? Och hur sätter jag in en bild i texten då?