söndag, november 06, 2005

Då börjar jag väl med dagens övningar!

Klev ur sängen - gav Pelle och mig en drink Noni-juice, som skall tas en halvtimme före frukost.
Nonis hemsida
Åt frukost så småningom och satte igång att jobba några timmar.
Pelle kom hem, vi åt, vilade och gav oss iväg till Hobbymässan för att plocka hem
Pelles båtar som var utställda på Skalabåtklubbens avdelning. Om du tittar in på den sidan
och går till medlemmarnas båtar så kan du bl.a se min....och en tjusigt foto också :-)
Vi är bara två fruntimmer än så länge, så du lär nog hitta mig...
Skalabåtklubben rodde hem priset för bästa båtar i år - ganska löjligt egentligen - de priserna
vandrar runt och runt, år efter år.
Jaha, och nu sitter jag här i väntan på att Parlamentet skall börja.
Undrar för mig själv vad det skall bli av den här bloggen. Lite - mycket allvar, lite - mycket humor
hoppas jag.
Har ju en del allvarligt att skriva om, men jag funderar på att göra en hemlig blogg om det.
Vad tycker du Ferlina?
Nu skickar jag iväg det här!!!!

1 kommentar:

Ferlina sa...

Jag har redan svarat i ett mail.
Har tittat lite efter möjlighet att lösenordsskydda bloggen, men har inte hittat något - än.