lördag, december 22, 2007

Dagens juletiketter

Behöver du julklappsetiketter så hittar du dem här!
Klicka på bilden så kommer du dit. Rimmen får du allt
fundera ut själv :-)
I går kväll plockade jag bort alla sifferpapper från
skrivbordet och nu tänker jag inte bry mig om en siffra
på ett tag! Så istället har jag roat mig med att plocka
bort Pelles dagbädd här nere och möblerat tillbaka
det gamla vanliga, dammsugit, tvättat, badat orchideer,
gjort chokladbullar, tänkt göra kokostoppar men det iddes jag inte,
slagit in några julklappar och gjort några nya juletiketter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gunilla.
Vilka söta juletiketter du gjort.
Vill passa på att onska er en God Jul och Gott Nytt År.
Kramar från Majvor och Kent.

Anonym sa...

Vill önskar dig en riktigt God Jul, och hoppas din Pelle får vara frisk.
Stor Kram

Anonym sa...

En riktigt fin jul önskar jag dig och de dina


/Harriet

http://hem.passagen.se/hno0222/

Mildamakter sa...

Jag önskar dig och din familj en riktigt god jul och hoppas att den blir precis som du vill ha den!