torsdag, oktober 29, 2009

Dagens undring


3 kommentarer:

Inger Maryissa sa...

Otroligt kul bilder du har gjort.
Jag gillar mycket dina bilder.
Sitter här och tittar och skrattar gott åt vovvens letande i höstlöven och kissens retsamma leende ;-)
Kramar

gila sa...

Jag tittade ut idag och såg vovven i lövhögen och såg hur han letade :-)
Och nu är det är snart dags att ta in mina husdjur för vintern.
De är så praktiska - hårar inte och låter inte heller...

Agneta sa...

Den va ju bra den:-))
Sicken tur att dina katter är "hårlösa"...!
Nä, allvarligt, det finns ju faktiskt s.k. allergikatter för klena individer som undertecknad. Kanske ska skaffa mig en som sällskap? Kruxet är att den gamla katten gillade mina tapeter, tygsoffan, sängar m.m. Så det mesta var trasigt till max.
Nattiskram, Agneta