lördag, september 12, 2009

Dagens Gröna Lund

Blev iväglurad till Gröna Lund i dag. Syster, systerdotter
och liten kompis till systerdottern som fick besöket
som födelsedagspresent.
Syrran och jag tillbringade tiden med att äta en god lunch,
dricka kaffe och äta glass.
Den här åkte vi inte
Och inte den här heller....
Min förtjusande vinst på att kasta bollar (vinst vaje gång..)
Och sedan var det ett elände att komma till Centralen
på grund av halvmaran.
Bilderna blir större om du klickar på dem.

4 kommentarer:

Agneta sa...

Vilken tur du har då! Eller är det bollsinnet som visar sina framfötter?
Nåja, tur att man slipper åka karusell...usch, blir snurrig i bollen bara av att titta.
En fin dag låter det som du haft med din kära syster.
Kram, Agneta

gila sa...

Bollsinnet skall vi tala tyst om...
Det blev ju en vinst hur man än gjorde!
Tyckte det var buskul med berg- och dalbana för länge, länge sedan - det har gått över!
Det var jättetrevligt att komma ut en sväng. Jag har ju lite svårt för att komma mig för med det.

Klara sa...

Ah, en bra dag med andra ord... gott sällskap, förhoppningsvis god mat & dryck och en vinst. ;)
Kramar, Klara

Vi på Kantarellen sa...

OJ... någonstans mitt i halvmaran sprang min blivande svärson. Han kom i mål!