tisdag, september 08, 2009

Dagarnas uppehåll

Har inte blivit något på ett tag. Kämpar med en envis förkylning
som är inne på tredje veckan och mår inte så värst bra.
Sonen med fru har i alla fall kommit hem och så småningom
skall vi träffas och titta på bilder från bröllopet.

Annars har väl inget särskilt hänt, förutom att de
ringde från S:t Görans sjukhus i dag på em och hade fått ett
återbud så jag var välkommen in för operation i morgon...
Lite väl kort varsel och dessutom är jag förkyld så jag
tackade nej. Så det blir väl i oktober någon gång.


4 kommentarer:

Agneta sa...

Men stackars lilla dig! Flunsa så länge låter inte bra alls med tanke på luftrör/lungor..
Hoppas innerligt att du kryar på dig snarast.
Kanske du ska ta en liten sväng till vårdcentralen för säkerhets skull så du får reda på vad som är fel?
Hoppas att Pelle inte blir smittad med tanke på hans hälsa.
Tankar många till dig vännen och styrkekramar i massor! /Agneta

gila sa...

Ingen flunsa - bara en ordentlig bonnförkylning! Konstigt nog har inte Pelle blivit smittad.
Och det verkar vara på tillbakagång hoppas jag!

Inger Maryissa sa...

Jobbigt att du råkat ut för en förkylning, och tre veckor är ganska långdraget...
Kanske bäst att besöka "farbror doktorn" om det inte går över.
Kan tänka mig det är trist att behöva skjuta upp operationen p.g.a förkylningen.
Krya på dig
Kram

gila sa...

En dags varsel för op. är lite lite!
Och till doktorn skall jag den 22 sept. så är inte snuvan borta då får han se om man kan göra något. Men den verkar vara på tillbakagång.