onsdag, juli 22, 2009

Dagens stadsbesök

Lunch på Dramatens lunchrestaurang. Hade vi fått sitta
vid räcket skulle vi haft en bättre utsikt! Men maten
var god :-)
Tog en fika i Kungsträdgården och tittade på ungarna
som bungyjumpade. Massor av folk på sta'n, mest
turister förmodar jag. Lyckades shoppa lite till Mira
som fyller 5 år på söndag - och av någon anledning
blev det ett par linnen till mig med!
Pratade med ungarna och flytten hade gått jättebra och
nu satt de i en park nedanför huset och stortrivdes :-)

3 kommentarer:

Agneta sa...

Sedär ja, du har varit ute på vift,läser jag.
Trevligt värre, förutom bungyjump...usch så hemskt. Fick man välan hjärtstopp på sekunden. Räcker med att titta...mår man ju illa av det också;-)Särskilt om det är egna barnen som hoppar!

Vad roligt att du hittade något trevligt till dig själv också när du letade födelsedagspresent till Mira:-)

Nu har jag jag köpt en rejäl blomma....tog i så jag sprack. Men fina foton blev det och fler lär det bli...
Miniorkidéer gillar jag inte alls och hur du får dina så vackra är en gåta. Men kanske dom var av bra kvalité fr. början, vilket inte mina var.
Roligt att flytten gick bra och att alla trivs:-)
I dag har det som sagt varit nattsvart och ösregnat...muntert värre!
Kram på dig vännen!
/Agneta

gila sa...

Här vräkte regnet ner i natt så det var bara att gå ut i förmiddags och tömma alla krukor. Borde kanske odla näckrosor i stället!

Agneta sa...

Vilken genial idé! En liten näckrosdamm är inte fy skam!
Kramen