måndag, oktober 06, 2008

Dagarnas händelser

Det var ett tag sedan, men nu tar jag ett tag igen!

Den 21 september firade vi yngste sonens 33-årsdag med 10,5
personer. Här ser du födelsedagsbarnet längst till vänster,
barnbarn och leksugna tjejer :-)

Den 28-30 september tog vi en tur till Reftele i Småland för
att hälsa på en gammal bekant, 92 år, och gjorde också ett
besök på Ölmestads Skolmuseum för att uppleva gamla minnen.
Satt faktiskt i en sådan här bänk mina två första år...
Visst fick man lära sig mycket nyttigt!

Och i dag fick vi en luftvärmepump installerad.
Värme på vintern och svalka på sommaren!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jojomen, sådan bänk satt jag i mitt första halva skolår här i Sverige.

Du kommer att älska den där luftvärmepumpen! Det allra bästa är nog när det är riktigt varmt på sommaren - oumbärlig som AC!

Tänk så de växer de små liven... 33 år hå och hej, tiden rusar iväg.
Kramar från mig!