tisdag, september 25, 2007

Dagens ledighet

Det känns knepigt att inte ha en massa jobb för tillfället.
Visst finns det en massa annat jag kunde göra, men det
är jag för trött och lat för.... Och så har jag såpass ont
i nacken att jag måste försöka hålla mig ifrån datorn.
Så jag tog lite kort - fast då var jag ju tvungen att fixa
till dem - så då hamnade jag här i alla fall!
(Bilderna blir större om du klickar på dem)
Årets vindruvor - de hann mogna men jag vet inte
vad jag skall göra av dem. Förra årets ligger fortfarande
i frysen.....
Hortensian blommar lite sporadiskt, sådär.

Och här har vi årets Pi ochImse

5 kommentarer:

lumumma sa...

Vad tråkigt att du har ont i nacken! Fina bilder på katter och druvor. Kryakrya.

Anonym sa...

Ähumhum!

Av druvor gör man vin,har jag för mig så trampa på! ;-D

Kul att Pelle fått OK-stämpeln i rumpan förexten.

Värmdö i en vecka fom imorgon.

Anonym sa...

Det blir väl till att stå på torget och sälja druvor.

Icke att förglömma de avklippta fingervantarna som alltid tanterna hade på torget, när man som barn var med och handlade på lördagarna.
Någon gång i forntiden...
Det var tider det.
Nu är det bara stormarknader och inplastade grönsaker som gäller.

Lägg katterna på nacken, dom värmer gott:-))

Krya på dig!

gila sa...

Misstänker att en förkylning är på gång, därav värre nackproblem än vanligt. Har ju faktiskt en vetekatt jag kan värma upp, kom jag på!

.:Klara:. sa...

Fram med vetekatten och gotta dig! Hoppas du slipper nackontet snart.

Prova med att viska till Ipomean... först snällt o om det inte hjälper så ta till en liten hotfullare ton... "koooooompooooooooosteeeeeeeen...".
Ha en skön helg!