söndag, september 24, 2006

Dagens bokröj


(Klicka för större bild)
Jösses som jag har röjt bland gamla böcker som jag skall
göra mig av med! De översta två hyllorna är dubbla rader
med böcker. Jag har tagit kort på alla ryggar och skall göra
iordning flera sidor med bilderna. Första tjing har släkten,
en del skall jag höra med något antikvariat om ev. värden
och sedan skänker jag bort resten. Lägger ut en länk när
jag är klar och är bor du i Stockholmstrakten och kan hämta
så är du välkommen!

3 kommentarer:

Ferlina sa...

Det där borde jag också göra. Har dubbla rader jag med. Vill helst göra om ett rum till bibliotek för att slippa.

gila sa...

Nu har jag kallat in släkten till lördag på spagetti med köttsås och bokhämtning!
Och nu har jag tagit foton på arvesilver och mailat Bukowskis för värdering.
Känner ett stort behov av att rensa ut allt som bara finns här och aldrig används!

Ferlina sa...

Åh, det behovet skulle behövas hos oss också. :^D

Hur får man det?