söndag, mars 21, 2010

Dagens suck

Tar det aldrig slut?

3 kommentarer:

Inger Maryissa sa...

Så där ser det ut här också
Tidigt i morse sken solen så fint, men sedan när jag vaknade efter ett par timmars sömn, så var det grått med snöblandat regn.
Men kanske det är bara ett tidigt April-väder som retas för att vi ska bli mera otåliga i väntan på våren :-)
Kram

gila sa...

Det är en evig väntan på våren i år - och nu är det minusgrader igen!
Men den lär väl komma så småningom :-)

Klara sa...

Men?! Så det snöade hos er igår, usch då! Här kom lite gott vårregn. Nu är det inte mycket kvar av snön på tomten. Mest på framsidan av trädgården, den delen som huset skymmer för solen. Elva, kissarna och jag inspekterade trädgården igår. Vårblommedags! Så spännande för jag vet ju inte vad som kommer upp.
Solen skiner idag också. Elva och jag ska ut nu och sedan ska jag iväg på besiktning med min bil.
Måndagskramar!