onsdag, mars 31, 2010

Årets Påsk

Har uppdaterat hemsidan, gilas. se,  och lagt in
en ny länk till min resa till Mellanöstern 1962.
För övrigt var jag på vårdcentralen i fredags och
lämnade urinprov för det gjorde så jämrans ont att kissa.
Visade ingenting men provet lämnades till odling.
I går, tisdag var jag med Pelle till Thorax lungklinik för
kontroll och det var helt ok. Allt var juste!
I dag fick jag en återbudstid till gynekologenpå S:t Görans
sjukhus. Fick besked om odlingen från vårdcentralen
och där fanns ju vissa dumheter. Så efter koll fick jag
1 piller - måste vare ett rackarpiller för jag mår bättre redan!
Och nu väntar inga läkarbesök på ett tag.... Skönt!
Pjaa, det var det, det! Och på lördag skall hela vår lilla
familj samlas för att kladda ner ägg :-)

6 kommentarer:

irre sa...

så härligt det låter att alla skavanker nu är borta...och att ni kan njuta av helgen med pyssel och god mat...en Glad Påsk önskar Irre

Inger Maryissa sa...

Urmysig bild du har gjort,
Jag gillar dina bilder jätte-mycket.
Skönt att pillren du fick gör att du redan mår bättre
och skönt att Pelles besök på lungkliniken gick bra.
Ha en riktigt fin Påsk-helg
Kram

gila sa...

Tack detsamma!

Anonym sa...

Glad påsk på dig vännen!
Jaha ja, är man klen så är man, men tur att det finns något litet mirakelpiller i alla fall. Man får vara tacksam för det lilla :-)
Ha det så gott med hela "klanen"...!
Kramen, Agneta i Götet

Agneta sa...

P.s.
Jag har norpat din fina påskbild som nu pryder min gåvosida!
Tack för besöket :-) Här blir det ensamt, vila och lite yrsel och klenhet i största allmänhet, som omväxling till ordinarie plågor.
Kram på dig, Agneta

gila sa...

Allt gick bra frånsett värk i höften/benet som jag inte har en aning om varför. Är ju inte den som sliter på lederna med att motionera...