måndag, juni 22, 2009

Dagarnas läsning

Rekommenderas varmt till alla fruntimmer över 60 :-)
Åjo, karlar får läsa den också!!!
Bilden är en länk till "adlibris" där du kan provläsa lite.

Ännu en bra bok men man skall kanske vara lite intresserad
av Israel - Palestinafrågan.
Bilden är en länk till Brombergs där du kan läsa lite mer
om författaren och vad han skrivit.
Kom på att jag läst den andra boken också - bra den med!

Lika lugnt och fint som vanligt....
I dag lade de på asfalt och sedan skulle de koppla tillbaka
"vanliga" vattnet - men då hade någon ventil pajat så
vi får behålla gratisvattnet tills de lagat det.
Men eftermiddagen var tyst och det var skönt att
sitta ute och läsa - frånsett doften av asfalt :-)

1 kommentar:

Agneta sa...

Har läst lite ur boken av Cecilia Hagen och tycker att CRAFT och "ånk" passar mig som handsken:-))Lika bra att skriva ner orden direkt, annars så glömmer jag bort både dom och betydelsen...
Redan i februari skrev jag i min dagbok att jag tillhör ej pensionärsgruppen utan erfarenhetsgruppen och denna frågan tar hon upp med rätta. Många klokord fanns att läsa men att leva efter dom..tja..det blir värre det se.

Tjusig utsikt du fått, föredrar den vita grävmaskinen framför den gula, så det var ju ett "lyft":-)

Doften av asfalt i denna värmen kan man leva utan...fy bubblan så hemskt. Men gratis vatten är ju ett +.

Jag hade +40 här i dag, så läsningen på balkongen minimerades till 15 min, sedan var det snurr i bollen.
Kram på dig, Gila!