tisdag, januari 22, 2008

Dagens framsteg

HA! Fick dit räknaren!

3 kommentarer:

Anonym sa...

*Ha-ha!*
Hoppas att den hjälper dig i jobbet oxå! :P

Anonym sa...

Käne inte igen mig här, trodde jag hamnat fel.

Men så såg jag din härliga "Jobb-Gilabild" från förr...den hade jag på mitt Art Gallery en gång i forntiden. Men den håller än.
Jasså, du skall hålla kollen på besöksantalet nu också, en god idé.

Kramen, Agneta

.:Klara:. sa...

Så fint det blev! Finemang att räknaren hittade till sin plats... klart du hann lista ut det innan jag hann läsa din fråga...
Älskar dina Gila-bilder, hoppas att det dyker upp fler i bloggen... nya kanske?

Njae... jo egentligen är det avkopplande att stryka... men inte att se jätteberget i tvättstugan INNAN jag börjat... varför väntar jag alltid så länge?! *suck*
Ha en skön helg! Kramar!