söndag, januari 27, 2008

Dagarnas energi

Inte har jag något att skriva om så jag bladdrar väl på lite bara...
Stressjobben är över för ett tag, tackolov, så nu kan jag vila.
D.v.s - i går hade jag storstädning på övervåningen med lakansbyte,
dammsugning och duschrengöring.
I dag har jag städat toa- och tvättrum, damsugit här nere,
städat kontoret, tvättat och strukit. Vilat var ordet....
Det här lilla tillbehöret till dammsugaren är förträffligt att städa
tangentbordet med. Fattar inte var allt damm kommer ifrån?
Ja, det här var väl väldigt intressant, eller hur?
Men, jag njuter av att det inte händer något speciellt - det
har hänt saker så det räcker för ett bra tag framöver!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tillbehöret till dammsugaren för tangentbordet verkar toppen.
Skulle behöva ett sådant också och även för datorn i övrigt.
Kram

Anonym sa...

finns det där eller har du uppfunnit det själv??????????


Harriet

gila sa...

Jodå, den finns - men var?
Det var evigheter sedan jag köpte den.
Det kan ha varit hos Claes Ohlsson.
Det finns också en liten borste att sätta på den och den fungerar toppenbra. Man kommer åt överallt med den.