fredag, juli 27, 2007

Dagens tillbakadragna

Dummern drog in huv'et när jag skulle fota den!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mig en söt en, trots indragen huv ;)

Tack för tipset om igelkottsfoder, skall se om jag har grädde hemma om Miss Piggy dyker upp igen...

Anonym sa...

Hej!

Vilken tur att huvet inte var ute, räcker väl som det är i dessa tider när mördarsniglarna satt skräck i de flesta:-))

Skalet är snyggt, men det är väl också det enda...slemmigt är ordet jag söker:-(

Fast det är klart att jag har njutit av sniglar med vitlök...men det var då det.

Nattiskramar

Anonym sa...

Du tar så bra och roliga foton.
Önskar dig en fin fortsatt dag.
Kram

.:Klara:. sa...

Allt med skal är okej... värre med sniglar än med snäckor ;) Tror du skrämde den när du kom, de är snabba de rackarna med att dra in huvudet. Ha det bäst!