fredag, mars 09, 2007


Jaha, utmanad av både Mimo och Josefina att skriva sex underliga
saker om mig....
1. Måste bara skjuta Bubblor minst 5 ggr/dag.
2. Köper frukt varje vecka som jag alltid missar att äta upp.
3. Drömmer ofta om att jag glömmer handväskan någonstans.
4. Lånar alltid fler böcker på bibblan än jag hinner läsa innan de skall tillbaka igen.
5. Tror att allting kommer att ordna upp sig i nästa avsnitt av "Desperate Housewives"...
6. Blir jättenervös när jag får en utmaning eftersom jag tycker att jag är så urbota tråkig att
jag inte kommer att kunna hitta på något alls!
6a. Att spilla ut ett glas rödvin över hela mig nyss så att jag var tvungen att byta om.......

Skickar inte vidare - det har nog gått "laget runt" redan :-)
Nu kom jag på att Maryissa skall bli utmanad i alla fall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rolig utmaning.
Och det du skrev ;-):-)
Tack för inviten att anta den, får se vad jag kommer på.
Men lovar inget.
Fast absolut det finns många underliga / roliga saker jag gör också ;-) :-)
Kram

Anonym sa...

Kul att läsa! :))

Anonym sa...

Jag tycker inte alls det var tråkig läsning :)
Försökte mig på bubblorna, men jag får inte spelen att laddas.
*Kram!*