söndag, mars 04, 2007

Dagens igenkänning

Det är så här det känns ibland...

6 kommentarer:

.:Klara:. sa...

Eftersom vi fortfarande har en "unge" hemma så har vi inte kommit till den punkten än... faktum är att jag vet precis vad vi vill göra sen - äntligen ingenting! ;)

gila sa...

Jag får väl skylla på att jag forfarande har ett jobb med tidspress så att jag aldrig orkar fundera på något annat. Fel - funderar gör jag ju - men mer blir det inte.
Men att göra ingenting - DET kan jag ibland :-)

Lillasnuttan sa...

Ja, vad är det egentligen man vill göra när man blir stor? Det kanske är dags att dra från jobbet i förtid och backpacka till Australien.

Anonym sa...

Dagens tagen hittar du här:
http://mimos.sacinom.com/blog/?p=636
Mao, du är utmanad ;)

Anonym sa...

Gila, du är utmanad på min sida! OBS! Högst frivilligt! ;)

.:Klara:. sa...

Hm, undrar om du har tid att fira födelsedagen nu när du fått ett barnbarn till. ;)
Grattiskram från mig!