torsdag, januari 04, 2007

Dagens ljud

5/1 Och varför försvann bilderna? OK-nytt försök då...
Nyårsafton lyckades son2 och jag fixa till ett litet fyrverkeri,
dvs en kortslutning i mina gamla högtalare! Det small och rök!!

Så igår gick jag in på Teknikmagasinet i Jakobsbergs Centrum
och kom ut med den här jättelådan för 499:-. Undrade om jag inte hade
tagit i lite för mycket och gjort ett spontanköp...
Men efter att ha röjt undan lte onödigt, läst bruksanvisningen,
så blev det ju riktigt bra! Fick ju förstås kontakta son1 för
att kolla var jag skulle sätta kontakten i datorn. Men oj så det
lirar nu :-) Stereo och ett bra ljud - så jag är väldigt glad för
kortslutningen! Hade inte tänkt på att de gamla var usla...

4 kommentarer:

Ferlina sa...

Oj,då.

Och jag som bara tycker, att högtalare är i vägen och har mina inbyggda i skärmen.

Fast vi använder kanske datorn till olika saker, du och jag?

gila sa...

Jag har inga högtalare inbyggda så jag måste ha externa. Men vilken skillnad från de gamla!
Nu har jag tittat och LYSSNAT på småfilmer om barnbarnet. Innan hördes ljudet bara jättelågt.
Så nu skall jag ordna till lite musik som jag kan njuta av när jag jobbar :-)

Ferlina sa...

Vill du vara med i en bloggenkät?

Se utmaningen i min blogg.

gila sa...

Puuuh! Färdig! Kom inte in på din sida för kommentarer så jag skriver här så länge!