fredag, februari 24, 2006

Dagens cirkel

Lite lek i Paint Shop Pro. En bild från Berlins U-bahn. Vill du se den på riktigt så finns den HÄR.
För övrigt har jag fått en ny kindtand idag. I plast eftersom jag VÄGRAR ta avtryck med den där panikframkallande geggan! Den är väl inte så hållbar, så det gäller att bara använda den till mjuka saker. Som rostat bröd med avocado och räkor som det blev i kväll.
Och så ringde Pelles läkare i dag och sedan en sköterska från Radiumhemmet. Så den 14 mars åker vi in dit för genomgång av den kommande behandlingen. Usch ja, men nu är en etapp avklarad i alla fall.

2 kommentarer:

Ferlina sa...

Ursnygg bild! Jätteproffsig!

Så du har ätit de enda två födoämnen jag är allergisk mot på en och samma macka. Ja, ja, bara jag slipper så.

Skönt med fastställda datum för Pelle, eller hur? Det värsta är att vänta, tycker i alla fall jag.

gila sa...

Ibland sitter jag och slöleker i PSP, och rätt som det är blir det något bra :-)
Stackare dig-det som är så gott!
Jag tar din mening men i annan betydelse - "Det värsta är att vänta" - det som väntar blir nog det värsta. Usch! Hormonbehandling och inre o yttre strålning.
En dag i taget, en dag i taget...