måndag, februari 13, 2006

Dagens besked

Idag fick äntligen Pelle besked om
resultatet av operationen den 12/1.
Bra besked - ingen spridning. Så nu
väntar besked om träff med läkare
om
hormon- och strålbehandling.
Inget speciellt trevlig halvår han
har framför sig, men när det är
avklarat skall han ju vara frisk igen!

Hur kommer det sig att katter ALLTID hör en
kylskåpsdörr öppnas? Kvittar hur långt borta
de är och hur djupt de verkar sova...

Är den här stilen för liten? Kan jag använda
den här eller skall jag fortsätta med den
lite större varianten????

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till Pelle! (och dig)

Textstorleken är ok,(nöd och näppe) ;-D

Anonym sa...

Vad skönt att höra att det var så positivt svar. Fast när man jobbar i sjukvården så är ju ett positivt svar samma som negativt för patienten så nu har jag nog trasslat in mig :-) Hur som helst är jag glad för er skull. Grattis!

Och vad gäller stilen så är det aningens liten, men å andra sidan kör vi med upplösning 1280*1024 så vi får väl skylla oss själva :-)

gila sa...

Tack för grattisarna!
Håller mig nog till den större stilen - så jag själv kan läsa vad jag skriver....
Visst är det positivt med negativt :-)
Jag har svårt för ordet Interaktivt - det tycker jag låter som om det inte händer något...

Anonym sa...

Hej Gila,
Så glad att höra att det var ingen spridning och att din man förväntas vara frisk efter hormon och strålbehandlingarna.
Men naturligtvis kommer att vara en jobbig tid med behandlingarna.
Tänker på er.

Ja, det där varför katter alltid hör när en kylskåpsdörr öppnas..:-)
Min katt hade total kontroll på allt, inget undgick henne, och det gick aldrig att lura henne.
Katter är underbara och knäppa djur ;-) :-)

Ferlina sa...

Skönt att höra om Pelle. Visst är det jobbigt med behandling, men blir man frisk är det ju värt det. Hoppas allt går bra!

Katter hör inte bara, när kylskåpsdörren öppnas, de hör konservöppnare, kniv mot skärbräda, prasslet av papper (särskilt det kring fiskpaketet). Eller hur?

Ja, stilen är för liten. Byt tillbaka. Snälla! ;^)