fredag, februari 24, 2012

Är utomordentligt dålig på att uppdatera nu för tiden!
Vad jag har haft för mig?
Varit på magnetröntgen av hjärnan eftersom jag har
dålig balans. Men jag fick besked om att jag har en
normal hjärna - så nu har jag papper på det om någon
har undrat................
For omkull på en isfläck för snart en vecka sedan
och slog i svanskotan och huvudet så det sjöng om
det! Men jag har tydligen en hård skalle för jag blev
bara ordentligt öm och det är jag fortfarande.
Lyckades också med att stuka vänster handled men
den är så gott som helt återställd.
Bara att konstatera att jag hade en himla tur!!
Annars jobbar jag lite grand och leker lite grand :-)

4 kommentarer:

Agneta sa...

Här händer det saker..usch då. Men sicken tur du hade, bättre än jag. Slog ju i bakhuvudet och det tog något år innan jag började se illa och tappade lässynen på ena ögat. Men jag var duktig som höll mig inomhus men vad hjälpte det? Lyckades ju trampa snett..pang.
Lugnande besked att din hjärna/huvud är i fin form...
Jaha ja, du stickar fortfarande och ska väl döpa dockorna till Estelle...eller blir det Estrella ;-) Svårt att låta bli att associera...fy på mig ;-)

Attans att Victoria inte kunde hållit sig några dagar till...den 26:e då min dotter fyller år eller ännu bättre till den 1/3 då både ditt barnbarn och lilla jag fyller år ;-)

Nåja, en liten "fisk" blev det ju i alla fall....som vi.. ;-)
Så ska en slipsten dras :-)
Krya på dig vännen!
Kram, Agneta

Inger Maryissa sa...

Skönt att röntgen visade att allt var ok.
men oj, vad läskigt att du ramlade så och slog dig...men skönt att det inte blev värre
kram och ha en fin helg

Agneta sa...

Grattis på årsdagen!
Hoppas att allt blir till belåtenhet för alla parter :-)
Kram, Agneta

gila sa...

Jo tack! Stort köttbullsparty.
Skulle få en beg. I-pad men ett barnbarn skyfflade ner den på golvet så att den sprack...