tisdag, november 01, 2011

Höstens glödande

Helt enkelt lysande...
Någon borde kratta!

10 kommentarer:

Inger Maryissa sa...

oj, vilka fantastiska röda färger på detta träds löv
Det ser helt underbart ut !!

gila sa...

Visst glöder den - lika fin varje höst.

Agneta sa...

Ja ja, det där trädets röda löv har jag sett nu varje år och lika fint sköter det sig. Men känner inte alls igen den där pallkragen eller vad det nu är som står vid stammen, en nyhet :-)
Inser att jag har en antik banner på din menysida med en antik webbadress...gammal telia-sak och den kanske ska bytas...eller ;-)
Jasså, det är dags att kratta löv eller har du starka barn/grannar som sköter den lilla delikata detaljen ;-)
Ha det gott och sticka vidare...!
Kramen, Agneta

gila sa...

Nu har jag ändrat adressen på din banner!
Borde nog städa sidorna lite - någon gång...
Inte 17:on tänker jag kratta - löven är så snygga där de ligger :-)

Anonym sa...

De där eldiga löven är alldeles för fina för att krattas bort... du får helt enkelt kalla det för din "installation" ;)

Agneta sa...

Hej hopp i "stickverkstan" nu kommer jag o stör igen ;-)Ville bara meddela att jag lånar några små käcka smileys av dig till o från. Jodå, varit duktig och länkat till dig, men tvivlar på att någon läser sådana petitesser då bloggare är ett annat släkte än gamla hemsidemakare :-)
Blir nog bra med löven under lite nysnö...halt och fint ;-)
Kram på dig!
/Agneta

gila sa...

Bara låna på du! Enklast för dig är ju att under Arkiv - Spara sida som - så kan du ha smajlisarna hos dig!
Och inte behöver du länka till dem - jag har ju snott alla alldeles själv :-)

Karl10 sa...

Maskarna skall ha mat,annars lägger dom av! (Och grävlingarna).

Hälsar han i Götet

Agneta sa...

Tittar in för att önska dig en fin Första Advent...i år igen ;-)

Läste förresten på www.ttela.se en artikel om en kvinna som syr klänningar till barbie och nu ska hon ha en utställning...men hallå där.. är det barbiedille? Tror att det är i Trollhättan hon bor. Lokalblaskan i området där dottern bor. Därför snubblade jag över foto och artikel.
Kram, Agneta

gila sa...

Titta på sidan och konstaterade att så skicklig blir jag då aldrig! Men det hindrar ju inte att jag roar mig efter min förmåga :-)