lördag, juli 02, 2011

Dagens ros

3 kommentarer:

Inger Maryissa sa...

oj, vilken så mysig bild du har gjort
ha en fin dag
kram

Agneta sa...

God kväll, Gila!
Jag har fått min första orkidéeknopp i blom i dag:-)
Kläderna till Barbie är ursnygga så varför inte sticka dom i lite större storlekar? Till barnbarn eller dig själv? Tar lite längre tid och därmed mindre kul, kanske.
Ösregn hela dagen i dag och visst är det skönt med en rotblöta också. Sol och för mycket värme är inte min melodi.
Ha det gott och stick på du...blir snart en utställning kanske?
Kramen, Agneta

gila sa...

IM: Rosen är helt fantastisk och nu kommer det en knippe knoppar till!

Agneta: Grattis till knoppen :-)
Jag har en med en hel drös med blommor och två som är på gång. Snälla grönsaker!
Nu har jag lagt ut en annons på Tradera för att testa om någon vill köpa hemgjorda Barbiekläder. Det börjar bli ganska så många - och mer blir det!