lördag, maj 28, 2011

Dagens syende

Puuuh! Himla massa sömmar det blir - men nu är det klart!

4 kommentarer:

Agneta sa...

Utgår från att det inte finns färdigsydda små längder! Eller långa som bara går att klippa mitt itu. Blir färre sömmar då :-)
Ja ja, alltid är det något som ska göras i ett hem.
Trevlig helg!
/Agneta

gila sa...

Inte lär det gå att få tag på färdigsydda gardiner i den form och färg man vill ha.
Men nu får det dröja minst 10 år till jag syr nya! Och då lär jag väl sitta på hemmet och slipper problemet :-)

Agneta sa...

Men Gila då... nätbutikerna ( Jotex, Ellos syr upp gardiner efter önskemål och snygga tyger finns det gott om. Eller en butik i stan, har ofta samma tjänst. Kanske där du köpte tyget?
Vadå hemmet...där hamnar vi aldrig, inte jag i alla fall för jag bolmar än i dag....usch o fy på mig!
Det lär bli mitt eget hem som blir slutstationen, hoppas jag eller vet jag.
Kramen, Agneta

gila sa...

Så man kan få dem uppsydda! Något att tänka på nästa gång - om jag inte sitter på hemmet....
Bolmar vidare jag med :-)