söndag, februari 21, 2010

Dagens annons

Kommentarer överflödiga......

7 kommentarer:

Karin F sa...

Byggsats för snögubbe kanske?

Inger Maryissa sa...

hi,hi....ja, den skylten skulle nog många vilja sätta lite varstans :-)
Kul du har gjort
Kramar

gila sa...

Tror nog att de flesta vill ha den!
Och det skall ju komma mera....

Agneta sa...

Sätter du ut en sådan skylt på tomten så lär väl både TV och annat löst folk dyka upp ;-)
Jodå, mera snö lär det bli.
Min hemtjänst för tvätt&städ uteblev i dag p.g.a. personalbrist p.g.a. SNÖ! Den va bra den :-(

Mitt i natten är det nu, men kunde inte låta bli att kika på direktsänd Curling, damer. Men usch så illa det går för dom i detta OS.
Då går det bättre på skidorna såvida man inte klantar sig och ramlar, som i dag...
Nu dyker jag i säng!
Hej svejs på dig!
/Agneta

irre sa...

hej gumman. jag vet att jag inte är ensam om att ha snö men det spelar liksom ingen roll...det är lika eländigt ändå. fast det är klart jag har ju inget dropp inomhus som du...huvva så hemskt. vad säger du...skall vi boka varsin resa till en söderhavsö?

Klara sa...

Kan bara hålla med... nu räcker det med snö!

gila sa...

Söderhavsö låter inte så dumt :-)
Snön är mer än vad jag står ut med!