lördag, augusti 22, 2009

Dagens Love

Idag har vi sett till att Love vet att han heter Love :-)
Och för en gångs skull kan du få ta en titt på farmor också...
Vilket Love helst verkar slippa....
Han fick en guldtacka av oss som start på första miljonen.
Mira och Linus fick ju var sitt litet paket också!
Av resten av familjen fick han en liten stol med sitt namn
på, ett sparbössetåg i något tennliknande material och
en del till som jag inte kommer ihåg...
(bilderna blir större när du klickar på dem)

5 kommentarer:

Agneta sa...

Love verkar inte uppskatta alla presenter och att bli fotograferad. Lille snutten är väl alldeles utmattad av allt kalasandet och alla gäster som ska "gulla" utan paus:-)) Men attans så svårt att låta bli för dom är ju bara sååå underbart ljuvliga:-)
Himla käck present han fick...guldtacka..jo ja tackar jag.
Kram, Agneta

Anonym sa...

Det är söndag den 23/8 i dag, 01.20
Inte lördag som det står under mitt inlägg.
/Agneta

.:Klara:. sa...

Roligt att få se farmor med Love. :) Så det var dop kalaset gällde antar jag. Finfina presenter han fick den lille snutten! Trött verkade han bli av allt kalasande. Hårt jobb att vara huvudperson i den åldern. ;)
Hjalle döps på lördag så här blir det tårtbak igen.

gila sa...

Inget dop - vi har bara namngivning som ceremoni.
Må jag inte smittat honom med något. Vaknade i går morse med busont i halsen och nu snorar jag ordentligt!

.:Klara:. sa...

Han har nog klarat sig från förkylning ska du se. Men hur är det med farmor?