fredag, mars 28, 2008

Dagens Bäst & Pest

Blev utmanad av Klara och jag har faktiskt något att bidra med :-)
Det bästa är ju det nya ritbrädet jag fick av ungarna i
i födelsedagspresent. Så nu måste jag bara sätta igång
och träna duktigt - hittills har det blivit ganska så darrigt!
Det värsta är verkligen det här! Mitt redovisningsprogram
har bängat ur och fungerar uselt - och sonen är i Goa med
familjen på semester i två veckor....

Men jag skickar inte vidare - förmodar att de jag tittar in hos
redan har fått det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duger alldeles fint det! Roligt att du antog utmaningen, du har ju rätten att tolka den ;)
Önskar dig en jätteskön helg! Kram, Klara

Anonym sa...

Ett ritbräde ser ju kul ut, men ditt oumbärliga dataprogram ser mindre kul ut.
Har dom ingen support på Hogia??

Förstår att du har gott om katthår och det blir väl lagom då med en stor vårstädning när katterna är hemma igen. Har man inte jobb, så skaffar man, är ett gammalt, men bra uttryck:-)
Kram, Agneta

gila sa...

Ja, jag tänker då inte städa förrän katterna är hemma hos sig igen! Vi kan ju inte ha något öppet för att de kan smita ut..

Eftersom mitt program eg. inte skall fungera i Vista, men Micce lyckats fixa det ändå så måste han hjälpa mig. Dessutom har jag inget serviceavtal längre - kostar 4500 kr om året!
Men visst gör krånglet livet mer spännade :-)