lördag, april 28, 2007

Dagens projekt

Började dagen med att låna ny böcker - alltid för många, så jag
läser långt in på natten dagen innan de skall tillbaka, men måste
nästan alltid låna om en bok - och det blir väl likadant den här gången!
Efter det gjorde Pelle och jag årets resa till Skatteverket i Spånga
och lämnade in en massa deklarationer - känns lika skönt varje år :-)
Köpte en tröja för ett tag sedan som jag vantrivdes med.
Kragen var från början något snett öppet elände som jag
gjorde om till polokrage och kändes ännu klumpigare.
Så idag tog jag bort kragen, klippte isär tröjan, och
försöker göra en kofta av den. Det blev inte ett dugg
bra. Kragen måste dit också. Men då tröttnade jag och...
...bara nålade fast den. I bästa fall
fullföljer jag projektet - eller så slänger jag sk*ten...

Inga kommentarer: